Orhideje su medju najpopularnijim cvecem sirom sveta. Ima nesto u njima – njihova egzoticna elegancija i upecatljive boje plene pogled i privlace paznju. Vestacke Orhideje dolaze sa svom lepotom i stilom, ali bez napornog rada ovi vestacki…
USLOVI KORIŠĆENJA I PRODAJE
Informacije
Informacije o dostavi
Internet prodavnica www.kanatti.rs ima potpisan ugovor sa Poštom kurirskih službom putem koje se vrši dostava na teritoriji Republike Srbije.
Cena dostave
Cena dostave su aktuelnom cenovniku Post express
1. DANAS ZA SUTRA
Masa (kg) | Cena (uručenje do 19) |
---|---|
do 0,5 | 350,00 |
preko 0,5 do 2 | 420,00 |
preko 2 do 5 | 550,00 |
preko 5 do 10 | 710,00 |
preko 10 do 20 | 980,00 |
2. DANAS ZA DANAS
Masa (kg) | Cena |
---|---|
do 0,5 | 750,00 |
preko 0,5 do 2 | 950,00 |
preko 2 do 5 | 1.100,00 |
preko 5 do 10 | 1.300,00 |
preko 10 do 20 | 1.500,00 |
Rokovi dostave
Nakon što ste potvrdili narudžbinu, dobićete potvrdu naručenih proizvoda na Vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom kreiranja narudžbine .Rok za isporuku pošiljki je 2 do 5 radnih dana. Kurirska služba ne vrši isporuke ni preuzimanje pošiljki vikendom.
Preuzimanje pošiljke
Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da Vas, ukoliko prva isporuka bude neuspešna, kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin za dostavu. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će nam biti vraćena. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
NAJCEŠĆA PITANJA
Da li mogu da poručim robu preko telefona?
Poručivanje robe se vrši putem sajta I telefonskim putem +381 62-606-181
Kako da platim poručeni proizvod?
Plaćanje poručene robe preko sajta se može izvršiti na dva način:
plaćanje pouzećem- gotovinski u trenutku isporuke
plaćanje na račun- uplatom na račun u pošti ili banci
Opšti uslovi kupovine
Prilikom svake vaše kupovine, kada posetite sajt www.kanatti.rs podrazumeva se da ste upoznati i da prihvatate uslove korišćenja koje predstavljamo detaljnije u tekstu koji sledi.
Izjava o zaštiti podataka o ličnosti
Da bismo bili u mogućnosti da uspešno obradimo vašu narudžbinu, potrebno je da nam date određene podatke o ličnosti, kao što su vaše ime i prezime, adresa, kontakt telefon, e-mail. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam na efikasan način isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše porudžbine.
Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika. Način prikupljanja, korišćenja i obrade Vaših ličnih podataka definisan je Opštim uslovima koji predstavljaju sastavni deo ovih Opštih uslova kupovine.
Opis proizvoda
PR INTERNET PRODAJA KANATTI . garantuje za kvalitet i poreklo svojih proizvoda I .nastoji da sve proizvode na sajtu opiše što je tačnije moguće.. Napominjemo da je fotografija proizvoda data informativno i da ne možemo da garantujemo da bezuslovno verno prikazuje izgled proizvoda. Ukoliko imate nekih dodatnih pitanja o proizvodu možete nas kontaktirati putem e-mail adrese: info@kanatti.rs Ako proizvod koji ste preuzeli ima neki nedostatak , pružamo Vam mogućnost zamene proizvoda ili povrata. Za više informacija možete pogledati sekcije „Povrat robe“ i „Reklamacije“ (u nastavku).
Cene proizvoda
Sve cene prikazane na sajtu www.kanatti.rs su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om. Plaćanje drugom valutom nije moguće.
Pravo na odustanak od ugovora
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija. Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe.
Rok za vraćanje novca je 3 dana
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Protekom roka od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda, prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.
Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača.
Obrazac odustanka od ugovora možete preuzeti ovde.
Reklamacije
Osnovni cilj naše kompanije je da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam usluge prema vašim željama, potrebama i specijalnim zahtevima. Naš glavni moto je zadovoljan kupca. Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim rokovima. Zahtev za reklamaciju možete podneti putem nase e-mail adrese
Za sva vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti na kontakt
tel. 062 606 181 ili putem
e-mail adrese: reklamacija@kanatti.rs
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Procedura reklamacije
Troškove vraćanja reklamirane robe snosi kupac, osim u slučaju da je proizvod oštećen ili nesaobrazan ili da je greskom dobio pogresan proizvod .
Povrat robe
Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke: 1) ustanovite da vam je greškom dostavljen proizvod koji niste naručili
2) ustanovite da vam je greškom pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i fakturisan i proizvod koji niste naručili ili
3) ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine imate pravo da nam vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi, po vašoj želji.
Uslovi pod kojima ćemo vam omogućiti povrat je sledeći:
1) od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
2) popunili ste i poslali nam Obrazac o jednostranom raskidu na e-mail adresu info@kanatti.rs
3) PR INTERNET PRODAJA Kanatti je potvrdio prijem Obrasca za jednostrani raskid
4) Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
5) Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke.
6) Potrošač snosi direktne troškove vraćanja robe
7) PR INTERNET PRODAJA Kanatti je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca ili zamenu
8) U roku od 30 dana od prijema urednog artikla PR INTERNET PRODAJA Kanatti će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.
Potrošački spor može se rešiti vansudskim rešavanjem potrošačkih sporova. Ovog zakona i obrazac za pokretanje postupka vansudskog rešavanja spora, kako bi se obezbedilo da proces rešavanja sporova
Kada trgovac uvaži reklamaciju obaveštava potrošača i u obavezi je u roku 3 dana da vrati novac potrošaču .
Kad potrošač nema pravo na reklamaciju
Potrošač nema pravo na reklamaciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako ne sačuva fiskalni isečak, odnosno dokaz da je proizvod kupljen preko PR INTERNET PRODAJA KANATTI . gde se reklamira i u propisanom roku.
Promene opštih uslova
PR INTERNET PRODAJA KANATTI zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni i oglasi na sajtu www.kanatti.rs
Postoji mnogo razloga zašto su veštačke biljke toliko popularne. Lako je brinuti o njima i dostupni su u nizu zanimljivih vrsta koje ne zahtevaju posebne uslove da bi napredovale. Ne morate da imate zelene prste…